Weekend

Weekend minggu ini, aku dan hubby mengajak Ainul dan Zaquan bertandang kerumah., Ainul adalah kenalan dari msia yang dulunya juga study di sini iaitu di University of Glasgow. Boleh dikira diorang ni adalah pasangan pengantin baru sbb baru je kawen dlm kurang dari 6 bulan kot. alang2 dah mengajak Ainul dan Zaquan, turut sekali mengundang kak fa dan ustaz amin satu family dan beberapa kawan satu U, aina, kak su, min dan tidak lupa kak syikin satu family.

Menu yang disediakan adalah yang paling simple dan paling senang didunia iaitu beehoon sup, jangan xpercaya ada moist chocolate cake and popia sekali..tp chocolate cake jd kawah kat tengah2..hihi..tp aku cover buat topping..pastu hubby tya kek kawah dah xde kawah dh..ajaib2..menu Beehoon sup adalah bagi memenuhi permintaan kak fa yang baru join kelab aku..jeng2 kelab ape tu??semestinya kelab bakal ibu la..=)..tahniah kak fa dan ustaz amin dengan kehadiran orang kelima ni..

Alhamdulillah..seronok berborak, kira semua balik dekat pukul 1 pagi jugak la..share cite, mslh dan mcm2 lagi la..lebih seronok dengar kak su cerita mcm2 idea die yang bagi aku, mmg bernas dan boleh dipraktikkan. kak su adalah salah seorang volunteer di khalifah model school dimana anak ustaz hasrizal, saifulislam bersekolah. konsep sekolah ini sememangnya lain dari sekolah2 kebangsaan dan sekolah2 swasta yang lain. harap2, akan dibuka cawangan di Penang juga nanti, sebabnye ada juga berbincang2 dgn hubby untuk hantar 'buah hati kami' (walaupun masih dlm perut) ke sekolah tersebut.

Terima kasih kepada semua kerana hadir dan sudi memeriahkan weekend kami..=)

http://www.iluvislam.com/inspirasi/kembara-hidup/1120-ibu-yang-tidak-pernah-kecewa.html

0 comments:

Post a Comment