my new life..


elly, welcome to new life..17 dis 2009,alhmdullah aku telah selamt menjadi isteri kpd Mohd Mahadi Halim,yg juga adalah senior aku dlm pengakap..ikatan perkahwinan yg tidak dimulai dgn dasar cinta pd mulanya..dengan restu ayah dan keluarga ini..dan alhamdullah, aku dpt rasakan cinta selepas kwen amat tenang dan mendamaikan..terima kasih kpd kwn2 yg myokong aku dlm membuat keputusan ini..doakan kebahagiaan kami hingga ke akhir hayat..amin..

byk yg berubah lps kwen ni..
dulu msk untuk ayah dan boyie(abg), skrg untuk hubby dan untuk hubby..
dulu ngs sorg2 skrg ada org kt seblah tlg tenangkan..
dulu solat sorg2 skrg dah berjemaah..
dulu kat msia skrg kat dundee..
dulu cik Elly, skrg puan Elly..(huhu,mcm xcaya)
dulu bdak2 pggl kak Elly, skrg pggl mkcik elly (dh tua dh aku)

byk lg la yg berubh..terima je la..


p/s:lama dh xtulis blog, sush gak nk start..nti khdupn kat dundee in next post..insyaAllah..

koleksi gmbr kawen kami:search di facebook, nor fazliyaton/mohd mahadi
gambar kawen ni tempah dgn kwn Abg Mahadi, Kak Raisah..
(http://atale2remember.blogspot.com/)=sila klik sini 4 more info..=)

0 comments:

Post a Comment